Jacqueline Heemskerk

Met ondernemerschap in het bloed en 25 jaar commerciële management ervaring in het marketing en mediavak heeft Jacqueline een omvangrijk netwerk opgebouwd. Jacqueline is ruim 11 jaar actief geweest als commercieel directeur en Director of Pan Regional Partnerships bij de Fox Networks Group met merken als National Geographic, FoxSports, Fox en 24Kitchen Als entrepreneur kruipt zij nu in de huid van partners en treedt op als strategisch sparringpartner en komt met originele en pragmatische oplossingen. Wapenfeiten: Storytelling (internationale) partnerships met oa Nike, KLM, Canon, Mars, C&A, Volvo Group maar ook met NGO’s als WNF, Solidaridad, Oxfam Novib en Unicef.

jacqueline@burojam.nl

Aafke van der Lippe

Aafke heeft ruim 18 jaar ervaring als marketing strateeg en director bij internationale mediabedrijven als National Geographic, 24Kitchen, FOX, HBO, Comedy Central, MTV, Nickelodeon, Spike en Film.nl. Vanuit de filosofie dat succesvolle merken trouw zijn aan hun missie, ideaal en onderscheidend vermogen weet zij als geen ander hoe een merk neer te zetten en uit te bouwen. Aafke heeft dan ook uit het oog springende - en award winning campagnes op haar naam staan. Haar opgebouwde netwerk van mediapartners is onuitputtelijk waardoor processen van campagnes zeer kostenefficiënt en snel verlopen. Door jarenlange ervaring in organisatiedirectie en management, weet zij hoe  het beste uit ieders discipline te halen en samen iets groot te maken.

aafke@burojam.nl

Marcel van der Zee

Marcel heeft bijna 20 jaar ervaring als communicatiespecialist, waarvan een groot deel bij National Geographic en FOX Networks Group. Hij reisde de wereld rond van Australië tot Groenland en van de Andes tot Japan. Stond aan de wieg van 24Kitchen, Nat Geo WILD en FOX. Hij initieerde TV-programma’s en campagnes voor National Geographic met ondermeer Carice van Houten, Freek Vonk, Katja Schuurman en Jeroen Krabbé. Daarnaast bereikte hij een groot publiek met succesvolle PR campagnes voor series als The Walking Dead en Game of Thrones. Verder creëerde hij samenwerkingen met De Nationale Postcodeloterij, UNICEF, WNF, Solidaridad, Rode Kruis en Stichting ALS. Als producent van verschillende documentaires kent hij het belang van goede storytelling. Maar minstens zo belangrijk is storyselling: dat de verhalen gehoord worden door een breed publiek.

marcel@burojam.nl